Forside        Event        Holdtilmelding       Bestyrelsen        Instruktører        Kalender       Betingelser       Markedsplads

Klik her for at oprette en profil

Brugernavn

Password
   Glemt password?
Priser Betingelser Vedtægter Generalforsamlinger Forklaringer

AALESTRUP IF

Formand Kim Lyngsø, Engparken 24,

9620&nbspAalestrup

aif@aalestrup-if.dk   * www.aalestrup-if.dk

Referat af bestyrelsesmøde mandag

d. 06.04.2009, kl. 19.00, i mødelokalet i Aalestrup Idrætscenter

Tilstede: Kim Lyngsø, Jeppe Pedersen, Niki Rold, Ove Kristensen, Palle Madsen, Anders Erik Gundersen, Else Marie Mortensen. Michael Graves deltog fra kl. 20. Niki og Jeppe forlod mødet kl. 21.45 pga. håndboldtræning og deltog igen fra kl. 22.30.

Afbud:

1.    Konstituering

·         Bestyrelsen har konstitueret sig uændret, hvilket vil sige: Formand Kim Lyngsø. Næstformand Michael Graves. Sekretær Else Marie Mortensen. Kasserer Kim Lyngsø / Birte Pedersen

·         Kontaktpersoner til de enkelte udvalg tages op igen på mødet i maj.

2.    Godkendelse af referat fra sidste møde

·         Godkendt uden bemærkninger

3.    Orientering fra formanden

·         Aalestrup Hallen har opsagt aftale med Jens Olesen som bestyrer af kantinen med virkning af 1/7, eller tidligere såfremt JO ønsker det.

·         Multibane. KL har haft kontakt med Søren Christensen, fund raiser fra Rørbæk Centret samt Colas. Ved en pris på ca. 400.000, mener Søren at kunne hente 2/3 fra Lokale- og anlægsfonden samt Landdistriktspuljen. Der afholdes møde i udvalget efter påske sammen med Colas, Gert og Johnny.

·         Fodboldafdelingen har indkøbt et sæt 7-mandsmål samt net til gamle 7-mandsmål samt bolde.&nbspDesuden er der indkøbt hjul til 11-mandsmål.&nbspVHK giver 50 % i tilskud til indkøb af mål.

4.    Fastsættelse af kontingent for den kommende sæson

·         Kontingenter forbliver uændret, dog med ændring i boldlege. Kontingent for boldlege i håndboldafdelingen nedsættes til kr. 150,-. Der vil i den kommende sæson være boldlege i fodboldafdelingen og kontingentet vil her ligeledes være på kr. 150,-.

5.    Tilskud til U-12 drenge håndbold til DM i Hvidovre

·         KL har sagt god for at betale kr. 1000,- i tilmeldelsesgebyr. Finn Kristoffersen har ansøgt om tilskud til transport. Benny Staun har givet tilsagn om at støtte med et beløb. Bestyrelsen er enige om at give tilskud til transport. KL aftaler nærmer med FK.

6.    Opstart af basketball i AIF

·         Der er spillere nok til at starte et basketball hold op.

·         Kræver medlemskab af Dansk Basketball Forbund.

·         Der skal søges om dispensation til banestørrelse.

·         Peter Kjeldsteen vil gerne være træner.

·         Bestyrelsen er positive overfor opstart.

7.    Fastholdelse af teenagere (Kim udsender yderligere materiale)

• Udsættes til senere
  • Gave på kr. 100,- til konfirmander der er medlemmer af klubben.

8.    Svømning for AIF’s medlemmer

• Leje af Aars eller Farsø Svømmehal koster kr. 36,- pr. time, svarende til ca. 750 kr. for en sæson.
  • AIF vil forsøge at leje svømmehallen 1 eller 2 timer lørdag eftermiddag mellem 12 og 14, eller fra 10-12. Evt. søndag fra 12-14.
  • Det blev foreslået at lave aftensvømning en til to aftener om ugen for medlemmer af AIF i Friluftsbadet i sommerperioden.  KL tager forslaget med til hallens bestyrelse.

9.    Badminton

·         Dan Kristensen fra Aalestrup Badmintonklub var inviteret til at deltage i dette punkt. AIF fremlagde et forslag om sammenlægning af badmintonklubben og AIF. DK vil tage AIF’s oplæg med tilbage til Badmintonklubbens bestyrelse til videre drøftelse.

10. Budget og økonomi

·         BP overtager kassererrollen fuldt ud efter KL

11. Orientering fra fodboldafdelingen

·         Niki Rold er kontaktperson for seniorafdelingen.

·         Michael Graves er kontaktperson for ungdomsafdelingen.

12. Orientering fra håndboldafdelingen

·         Jens Olesen er trådt ud af seniorudvalget.

·         Jeppe Pedersen er kontaktperson til både senior- og ungdomsudvalg.

·         Der er givet kr. 600,- til musik til håndboldafslutning for seniorer.

·         Håndbold ungdom: KL vil bede ungdomsudvalget om at skrive et stykke til avisen om sæsonen i ungdomsafdelingen.

13. Orientering fra løbeklubben

·         6 løbere har været på basiskursus

·         Deltagelse ved løb i Møldrup Løbeklub.

·         Vesthimmerlands Kommune betaler startgebyrer for deres ansatte der ønsker at deltage i Vesthimmerlands Cuppen.

·         Ny aftale med Intersport om køb af løbetøj.

·         Michael Findinge er kun web-master for løbeklubben.

14. Orientering fra spinning

·         KL og MG har modtaget mail fra Mike Timmermann, hvori Mike beder om en klar udmelding om hvorvidt bestyrelsen ønsker at Mike skal fortsætte i Spinningafdelingen. MG og AEG sammensætter svar til Mike.

15. Orientering fra Sponsorudvalget.

·         Møde i maj med sælgere af sponsorater.

·         Sponsorer indbydes til fodboldkamp den 20/6 på Hvam Stadion.

16. Orientering fra Støtteforeningen

• Stor ros til Michael Findinge for arbejdet med AIF’s hjemmeside.
  • Påskebal skærtorsdag.
  • Håndboldstævne 24.-26. april.&nbsp47 hold er meldt til.

17. &nbspEventuelt

• Der er indkøbt 2 bannere til løbeklubben til at tage med ud til forskellige løb.
  • KL tager kontakt til Michael Findinge om betaling for hjælpen med hjemmesiden.
  • Næste møde afholdes 11. maj 2009.

Kim

SPONSORER
Denne side er drevet af Klubmodul.dk